Какво ни казахте (и защо слушаме)

Направихме изследване сред 800 души от цяла България, за да потърсим честни отговори, да чуем как ни виждате отстрани. И това, което научихме, си заслужава споделянето.

Едно от най-важните неща, които сме научили, откакто има Хармоника, е да слушаме клиентите. Затова през декември 2024 г. решихме да се огледаме и да попитаме:

Хора, какво мислите?

Направихме изследване сред 800 души от цяла България, за да потърсим честни отговори, да чуем как ни виждате отстрани. И това, което научихме, си заслужава споделянето.

Няколко числа, които ни засягат лично:

  • 86% от хората гледат положително на био продуктите. Това ни хареса.
  • Хармоника = вафли, кисело мляко, яйца. Много от вас знаят само за една малка част от нещата, които правим. Хармоника е нещо много повече от вафла. Ще се опитаме да ви разказваме и за другите ни прекрасни продукти.
  • 75% ни избират заради качеството, 61% заради вкуса. Това е много приятен комплимент, но и много сериозна отговорност.
  • 40% от тези, които не си купуват Хармоника, го правят, защото ни намират за скъпи, а 38% – трудни за намиране. Ясно.

Да знаете, че ако ни пишете, наистина четем. Ако ни звъните, слушаме. Ако питате, отговаряме. Ако споделяте идея – тя стига до кухнята на Хармоника.

Защо го споделяме това?

Защото да правим храна с грижа значи да правим храна за някого. За теб. За детето ти. За онзи, който търси най-вкусния айрян, био и без добавки.

И защото вярваме, че работата ни не е да се правим на перфектни, а да сме честни. Да си готов да чуваш, дори когато не е удобно. И да действаш.

Благодарим за обратната връзка. Стараем се.

– Екипът на Harmonica

Новини от harmonica

Можете да получавате повече информация за това, което правим, и най-новите ни предложения директно по мейл, без досаден спам.