Кои мазнини от harmonica са подходящи за готвене и какво е точка на димене?

Мазнините са важна част от пълноценното хранене. Те ни осигуряват енергия и гарантират усвояването на мастноразтворимите витамини, правилното функциониране на
организма и работата на много от нашите органи – сърце, мозък. От същата важност е и изборът на мазнините за съответното ястие, както и тяхната обработка. Когато загряваме мазнините е хубаво да знаем коя мазнина за каква температура е подходяща. Точката на димене, казано просто, е онзи момент, в който мазнината започва да дими и става неподходяща за консумация от здравословна гледна точка.
Съветваме ви за термична обработка на продуктите да избирате масла с висока точка на димене, а тези с ниска точка на димене да прибавяте към салати или вече готови ястия, защото след като преминат точката на димене, мазнините променят структурата си и се образуват токсични съединения.
1. Ленено олио harmonica, студено пресовано (точка на димене 107°C). Подходящо за салати или за добавяне към вече готови ястия.
2. Слънчогледово масло harmonica, студено пресовано (107°C). Подходящо за салати или за добавяне към вече готови ястия.
3. Кокосово масло harmonica (177°C). Подходящо за печене и сотиране, според нас няма да стане много вкусно на салатен дресинг.
4. Краве масло harmonica (180°C). Подходящо за леко пържене и печене.
5. Гхи – пречистено краве масло harmonica (220°C). Подходящо за готвене на високи температури включително и пържене.

Новини от harmonica

Можете да получавате повече информация за това, което правим, и най-новите ни предложения директно по мейл, без досаден спам.